Ruszyła kampania reklamowa piwa Bojan Toporek

Podziel się:

Grupa Browary Regionalne Jakubiak promuje Toporek – Wielko Polskie piwo z Browaru Bojanowo. Działania marketingowe obejmują outdoor i internet.

Kampania reklamowa Toporka z hasłem „Bojan Toporek – Wielko Polskie piwo” jest realizowana przez cały maj br. Obejmuje prezentację dwóch wersji kreacji outdoorowych w kilkudziesięciu lokalizacjach w Poznaniu, zarówno w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych i w okolicach centrów handlowych. Do ekspozycji zostały wybrane nośniki segmentu premium 18m2 (6×3), które uzupełniono o citylighty. Reklama na outdoorze została wsparta szeroką promocją w internecie oraz na Facebooku (www.facebook.com/BrowarBojanowo). Działania zostały zaplanowane przez dział marketingu Grupy BRJ.

„Jest to pierwsza kampania reklamowa realizowana przez Grupę BRJ. Zdecydowaliśmy się promować Browar Bojanowo, a z portfolio produktów wybraliśmy markę Toporek jako piwo mocno kojarzone z tym wielkopolskim browarem. Z jednej strony zależy nam na przekazaniu, że to piwo regionalne z wszystkimi jego zaletami, a z drugiej – wychodzimy do klienta z komunikatem, że to więcej niż regionalny produkt. Mieszkańcom Wielkopolski pokazujemy też, że mają w regionie swój browar, który opiera swoje wartości o historię i tradycję piwowarstwa” – mówi Aneta Jakubiak, Dyrektor Marketingu Browarów Regionalnych Jakubiak.

W Bojanowie warzy się obecnie kilka marek piwa: Bojan Wielkopolskie, Bojan Czarny, Bojan Toporek, Bojan Strażackie, Bojan Kokosowe oraz propozycje wprowadzone na rynek w 2015 roku: Bojan Maorys – piwo żytnie typu IPA i Bojan Szwejk – dedykowany sieci Żabka i Feshmarket. Promowany Bojan Toporek jest niefiltrowanym lagerem o  ciemnozłotej barwie, rześkim aromacie z nutami żywicznymi, słodowymi i owocowymi. Toporek został twarzą browaru w Bojanowie, ponieważ jest to szczególny produkt. Nazwa piwa związana jest z historią browaru, bowiem na jego terenie mieściła się siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej. Marka prezentowana jest konsekwentnie
w kolorach i symbolice strażackiej. Jest to też piwo, które cieszy się największą sympatią dotychczasowych klientów spośród wszystkich produktów bojanowskiego browaru.
Pierwsze wzmianki o Browarze w Bojanowie – pochodzą z 1685 r. Historia obecnego browaru o przepięknych zabudowaniach sięga 1881 r. Nowa karta Browaru Bojanowo zaczyna się od 2012 r., kiedy to Marek Jakubiak – przedsiębiorca przywracający do życia zabytkowe regionalne browary – kupił zakład i po remoncie wznowił produkcję piwa. Browar w Bojanowie, podobnie jak Browar Ciechan i Browar w Lwówku Śląskim, należy do Browarów Regionalnych Jakubiak od 2013 r., tj. od daty powstania spółki. Dziś w skład Grupy BRJ wchodzą także Browar Tenczynek oraz Browar w Biskupcu, które zostaną uruchomione jeszcze w bieżącym roku.
Więcej informacji:
www.brjsa.pl oraz www.browar-bojanowo.pl


Grupa Browary Regionalne Jakubiak – wskrzeszamy polskie historyczne browary

Do Grupy BRJ należy 5 browarów z historią: Ciechan, Lwówek, Bojanowo, Tenczynek i Biskupiec.

Prezes BRJ Marek Jakubiak jest jedynym inwestorem, który od lat 90 ratuje nieczynne historyczne browary w Polsce. Reanimując browary regionalne Grupa BRJ dynamicznie się rozwija, warzy łącznie 27 marek piwa zatrudniając ponad 200 osób. Najstarszy browar Grupy – Lwówek – posiada tradycje piwowarskie datowane od 1209 r.; pierwsze wzmianki o przepięknym browarze – Bojanowo – pochodzą z 1685 r.; Ciechan – flagowy browar o największym wolumenie produkcji w Grupie BRJ – w 2014 r. obchodził 150-lecie. W 2014 r. Grupa BRJ zakupiła dwa kolejne historyczne browary: Tenczynek, którego piwa smakował sam Jan III Sobieski wracając do kraju po odsieczy wiedeńskiej oraz zabytkowy Biskupiec, który jako pierwszy w Polsce wprowadził konfekcjonowanie piwa w KEG-ach. Wszystkie marki Grupy BRJ powstają w poszanowaniu historycznych tradycji piwowarskich. Produkty Ciechana znajdują się na polskiej Liście Produktów Tradycyjnych. Trunki Grupy BRJ to piwa naturalne (często niepasteryzowane, nieutrwalone i nie poddawane mikrofiltracji), ich walory smakowe zostały przypieczętowane licznymi nagrodami.


Red/JK

Podziel się:


Miniony rok rekordowo dobry dla deweloperów. 2015 rok nie powinien być gorszy

Pod względem liczby sprzedanych mieszkań na deweloperskim rynku pierwotnym ten rok będzie rekordowy. W przyszłym roku jest szansa na powtórzenie tego wyniku. Eksperci oczekują rosnącej stopniowo podaży i trochę mniejszego popytu. Sytuacji nie powinien pogorszyć wymóg 10-proc. wkładu własnego, a wspomagać będzie program Mieszkanie dla Młodych.

Najnowocześniejsze Centrum Turbin Gazowych już otwarte

Instytut Lotnictwa otworzył nowoczesne w skali europejskiej i światowej Centrum Turbin Gazowych. Dzięki unikalnej bazie laboratoryjnej oraz największej na świecie komorze próżniowej, możliwe będzie prowadzenie badań przemysłowych turbin gazowych oraz silników dla sektora lotniczego. Oficjalne otwarcie z udziałem przedstawicieli ministerstw, najważniejszych polskich uczelni

Podejrzliwość hamuje przedsiębiorczość w Polsce. Pomóc mogłaby zmiana mentalności

Polacy to jeden z najlepiej wykształconych narodów na świecie. W 2017 roku 50 proc. społeczeństwa będzie mieć tytuł magistra. Wykształcenie nie idzie jednak w parze z wiedzą. Większość z nas wątpi w dobre intencje innych, jest też przekonana o tym, że duże pieniądze można zarobić tylko dzięki znajomościom. Zdaniem ekspertów bez zbudowania umiejętności miękkich i