Ruszyła kampania reklamowa piwa Bojan Toporek

Podziel się:

Grupa Browary Regionalne Jakubiak promuje Toporek – Wielko Polskie piwo z Browaru Bojanowo. Działania marketingowe obejmują outdoor i internet.

Kampania reklamowa Toporka z hasłem „Bojan Toporek – Wielko Polskie piwo” jest realizowana przez cały maj br. Obejmuje prezentację dwóch wersji kreacji outdoorowych w kilkudziesięciu lokalizacjach w Poznaniu, zarówno w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych i w okolicach centrów handlowych. Do ekspozycji zostały wybrane nośniki segmentu premium 18m2 (6×3), które uzupełniono o citylighty. Reklama na outdoorze została wsparta szeroką promocją w internecie oraz na Facebooku (www.facebook.com/BrowarBojanowo). Działania zostały zaplanowane przez dział marketingu Grupy BRJ.

„Jest to pierwsza kampania reklamowa realizowana przez Grupę BRJ. Zdecydowaliśmy się promować Browar Bojanowo, a z portfolio produktów wybraliśmy markę Toporek jako piwo mocno kojarzone z tym wielkopolskim browarem. Z jednej strony zależy nam na przekazaniu, że to piwo regionalne z wszystkimi jego zaletami, a z drugiej – wychodzimy do klienta z komunikatem, że to więcej niż regionalny produkt. Mieszkańcom Wielkopolski pokazujemy też, że mają w regionie swój browar, który opiera swoje wartości o historię i tradycję piwowarstwa” – mówi Aneta Jakubiak, Dyrektor Marketingu Browarów Regionalnych Jakubiak.

W Bojanowie warzy się obecnie kilka marek piwa: Bojan Wielkopolskie, Bojan Czarny, Bojan Toporek, Bojan Strażackie, Bojan Kokosowe oraz propozycje wprowadzone na rynek w 2015 roku: Bojan Maorys – piwo żytnie typu IPA i Bojan Szwejk – dedykowany sieci Żabka i Feshmarket. Promowany Bojan Toporek jest niefiltrowanym lagerem o  ciemnozłotej barwie, rześkim aromacie z nutami żywicznymi, słodowymi i owocowymi. Toporek został twarzą browaru w Bojanowie, ponieważ jest to szczególny produkt. Nazwa piwa związana jest z historią browaru, bowiem na jego terenie mieściła się siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej. Marka prezentowana jest konsekwentnie
w kolorach i symbolice strażackiej. Jest to też piwo, które cieszy się największą sympatią dotychczasowych klientów spośród wszystkich produktów bojanowskiego browaru.
Pierwsze wzmianki o Browarze w Bojanowie – pochodzą z 1685 r. Historia obecnego browaru o przepięknych zabudowaniach sięga 1881 r. Nowa karta Browaru Bojanowo zaczyna się od 2012 r., kiedy to Marek Jakubiak – przedsiębiorca przywracający do życia zabytkowe regionalne browary – kupił zakład i po remoncie wznowił produkcję piwa. Browar w Bojanowie, podobnie jak Browar Ciechan i Browar w Lwówku Śląskim, należy do Browarów Regionalnych Jakubiak od 2013 r., tj. od daty powstania spółki. Dziś w skład Grupy BRJ wchodzą także Browar Tenczynek oraz Browar w Biskupcu, które zostaną uruchomione jeszcze w bieżącym roku.
Więcej informacji:
www.brjsa.pl oraz www.browar-bojanowo.pl


Grupa Browary Regionalne Jakubiak – wskrzeszamy polskie historyczne browary

Do Grupy BRJ należy 5 browarów z historią: Ciechan, Lwówek, Bojanowo, Tenczynek i Biskupiec.

Prezes BRJ Marek Jakubiak jest jedynym inwestorem, który od lat 90 ratuje nieczynne historyczne browary w Polsce. Reanimując browary regionalne Grupa BRJ dynamicznie się rozwija, warzy łącznie 27 marek piwa zatrudniając ponad 200 osób. Najstarszy browar Grupy – Lwówek – posiada tradycje piwowarskie datowane od 1209 r.; pierwsze wzmianki o przepięknym browarze – Bojanowo – pochodzą z 1685 r.; Ciechan – flagowy browar o największym wolumenie produkcji w Grupie BRJ – w 2014 r. obchodził 150-lecie. W 2014 r. Grupa BRJ zakupiła dwa kolejne historyczne browary: Tenczynek, którego piwa smakował sam Jan III Sobieski wracając do kraju po odsieczy wiedeńskiej oraz zabytkowy Biskupiec, który jako pierwszy w Polsce wprowadził konfekcjonowanie piwa w KEG-ach. Wszystkie marki Grupy BRJ powstają w poszanowaniu historycznych tradycji piwowarskich. Produkty Ciechana znajdują się na polskiej Liście Produktów Tradycyjnych. Trunki Grupy BRJ to piwa naturalne (często niepasteryzowane, nieutrwalone i nie poddawane mikrofiltracji), ich walory smakowe zostały przypieczętowane licznymi nagrodami.


Red/JK

Podziel się:


J. Piechociński: Wszystkie programy unijne wspierające innowacyjność są zatwierdzone. Pierwsze środki ruszą w II połowie roku

Na początku II półrocza rozpocznie się nabór wniosków do głównych programów operacyjnych UE w zakresie innowacyjności i działalności naukowo-badawczej. Polska ma już zatwierdzone wszystkie programy sektorowe i wojewódzkie z nowej perspektywy unijnej 2014-2020. Wicepremier Janusz Piechociński zapewnia, że istotnym celem jest zmiana proporcji generowania projektów, tak aby

Dział kadr już nie tylko od naliczania pensji. Rośnie znacznie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi

Wielopokoleniowość to coraz większe wyzwanie dla dużych korporacji. Działy personalne muszą pogodzić wymagania młodych pracowników z oczekiwaniami osób starszych. By zatrzymać pracowników, firmy muszą im nie tylko oferować atrakcyjne wynagrodzenia, lecz także umożliwiać rozwój zawodowy i osobisty.

Tłuste lata przed firmami windykacyjnymi. Banki coraz chętniej sprzedają wierzytelności hipoteczne

Branża windykacyjna ma się coraz lepiej. Wierzyciele chętnie sprzedają nie tylko długi konsumpcyjne, lecz także hipoteczne. Zrobiły to już m.in. banki Getin Bank i BZ WBK. W najbliższym czasie na taki krok zdecydować się ma Raiffeisen Polbank. Na sprzedaż wystawiane są pakiety hipoteczne wraz z zabezpieczeniem, co – jak przekonują firmy windykacyjne – poprawia sytuację